Obecně:
1. V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
2. Produkt se přesune do košíku.
3. Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
4. V následujícím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5. Dokončete objednávku.
Co by Vám mohlo pomoc a co jsme již vyřešili za problémy?
Platba předem na účet - číslo účtu: 228497770/0600
Vrácení zboží? - Zboží lze bez udání důvodu vrátit v původním obalu, nepoškozené a nenošené. V takovém případě Vám vrátíme plnou hodnotu platby bez nákladů na poštovné.
Výměna nesprávné velikosti? - Zboží vám rádi vyměníme. Vyměníme si balíky pomocí české pošty. Doporučujeme poslat jako doporučený dopis, čímž ušetříte podstatnou částku (u mikiny či bundy to nepůjde).
Platbu jsem provedl/a předem a kurýr stejně chtěl zaplatit? - Lidský faktor udělá i chybu a zaklikne špatnou kolonku. Peníze Vám pošleme nazpět.
Chtěl bych poslat zásilku jinam než v ČR (například Slovensko, Rakousko, Německo) - Pokud to bude v našich silách, tak ji pošleme i do Kolumbie. Nejlepší je na tuto skutečnost upozornit v poznámce objednávky a vyčkat na email od nás. Dále se domluvíme na uhrazení zásilky a většího poštovného, které nám přepravní společnost naúčtuje. Ale jde to!
Chtěl/a bych zboží reklamovat. Jaký je postup? - Prosíme zašlete email či vloženou informací. Nutno uvést kontakt na sebe a ČÍSLO objednávky. Zákonná lhůta činní 30 dnů. Naše praxe však ukazuje, že 99% věcí umíme vyřešit do 8-10 dnů.
Nenašel jsem zde odpověď na můj dotaz - Nejlepší je kontaktovat nás na info@tutytrika.cz.