Jak nakupovat?
Jak nakupovat:

Obecně:

1. V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2. Produkt se přesune do košíku.

3. Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4. V následujícím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5. Dokončete objednávku.

Co by Vám mohlo pomoc a co jsme již vyřešili za problémy?

Platba předem na účet - číslo účtu: 228497770/0600

Vrácení zboží? - Zboží lze bez udání důvodu vrátit v původním obalu, nepoškozené a nenošené. V takovém případě Vám vrátíme plnou hodnotu platby bez nákladů na poštovné.

Výměna nesprávné velikosti? - Zboží vám rádi vyměníme. Vyměníme si balíky pomocí české pošty. Doporučujeme poslat jako doporučený dopis, čímž ušetříte podstatnou částku (u mikiny či bundy to nepůjde).

Platbu jsem provedl/a předem a kurýr stejně chtěl zaplatit? - Lidský faktor udělá i chybu a zaklikne špatnou kolonku. Peníze Vám pošleme nazpět.

Chtěl bych poslat zásilku jinam než v ČR (například Slovensko, Rakousko, Německo) - Pokud to bude v našich silách, tak ji pošleme i do Kolumbie. Nejlepší je na tuto skutečnost upozornit v poznámce objednávky a vyčkat na email od nás. Dále se domluvíme na uhrazení zásilky a většího poštovného, které nám přepravní společnost naúčtuje. Ale jde to!

Chtěl/a bych zboží reklamovat. Jaký je postup? - Prosíme zašlete email či vloženou informací. Nutno uvést kontakt na sebe a ČÍSLO objednávky. Zákonná lhůta činní 30 dnů. Naše praxe však ukazuje, že 99% věcí umíme vyřešit do 8-10 dnů.

Nenašel jsem zde odpověď na můj dotaz - Nejlepší je kontaktovat nás na info@tutytrika.cz.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZmVhMDIxMD